Wednesday, September 21, 2011

Kembali Lagi Daa...

Assalamualaikum...

Syukur kehadrat Illahi kerna dengan rahmat dan berkat dari-Nya masih sy diberi kekuatan untuk meneruskan apa yang telah ditinggalkan. Pernah terpikir sebelum ini untuk tidak lagi menge'pos' atau pun berkongsi2 idea, cerita dan apa sahaja. Bukan kerana apa, cuma 1,sebabnya malas.haha.Insha Allah moga-moga bermulanya detik ini. Sy akan kembali berblog dan berkongsi cerita ataupun idea, berita2 yg sahih dari sumber-sumber yang bole dipercayai. Insha Allah .
Selepas hampir 2 tahun mendiamkan diri dalam dunia blog memblog. So cerita pertama untuk dunia baru ini adalah lebih berkisarkan tentang apa yang terjadi selepas 2 tahun ini. Ehem..ehem... lama tidak mencoret dan melontarkan ayat-ayat manis.haha..so karat2 yang ada ni kena la dikikis perlahan-lahan. Melihat rakan-rakan yang masih bertahan dengan penulisan masing2 terdetik di dalam diri ni utuk meneruskan hajat ini. Syabas dan tahniah kepada rakan-rakan bloger's yang lain.hehe.Insha Allah, blog SNAME ini akan diupdate setiap detik dan ketika ;)
Untuk perhatian semua rakan-rakan yang langsung dan tidak langsung, sy kini tidak lagi bujang dan alhamdulillah sudah pun mendirikan rumahtangga dengan isteri tercinta Sh. Nor Atika bt Syed Hussin pada tahun lepas tanggal 10 Dis 2010 di Telok Panglima Garang. Sepanjang tempoh mendiamkan diri ini juga pelbagai cerita dan berita. Insha Allah akan dititipkan semuanya di dalam blog ini. Mudah-mudahan dengan kembali berblog saya dapat memanfaatkan apa yang dikatakan kehidupan yakni segalanya yang terjadi sepanjang kita hidup di dunia yang sementara ini. Insha Allah.
*** Dulu lain sekarang lagi la lain ***


TQ, kerana meninjau!

4 comments:

tinta sname