Friday, October 28, 2011

Nasi Goreng + Nasi Ayam

assalamualaikum


Cerita lepas Jumaat, ;) orang kata rezeki ada dimana2, cuma lambat dan cepat. dan yang penting Usaha, Sebab kalau Allah dah beritahu kita apa akan kita perolehi, mesti kita xnak usahakan? Betul x? Sebab tu kita akan terus usaha untuk mencari rezeki. Itu mukaddimahnya je.

Sambung cerita lepas Jumaat, tadi baru selesai solat Jumaat, Alhamdulillah, khutbath hari ini pun menarik berkenaan Somalia, tapi apa yang nak di hightlite tadi berkenaan bersyukur. ;)) Balik2 je solat tadi terus ke opis, sampai opis x sampai 5 minit makcik2 opis offer lak nasi goreng, katanya xde sape nak mkn dah sebab tghari td semua dah pekena nasi ayam, juga sumbangan dari hamaba Allah yang baik hati. :)
Cerita pasal nasi goreng, sebenarnya aku ni nak diet, sebab hujung bulan ni nak attend ujian fizikal dan pancaindera. hehe. Tapi tadi setelah di offer serba salah plak, kesian juga klau membazir. So aku pun makan la.tapi bagi dua.hehe, ikut nafsu confirm abeh 1 bekas kalau bagi semua. :p

Misi aku untuk sebulan ni nak turunkan berat skit, supaya BMI aku ni ngam2 cantik je masa attend ujian tu nanti. Insha Allah, Usaha..usaha..usaha... yearghhh!!!!

**To makcik2 yang bagi nasi, tq mudah2an Allah membalasnya dengan melipat kali gandakan rezeki kalian. Amin...**

Hope semua berjalan lancar dan suksesss 23hb ni.. :)) Target yang kaler HIJAU

TQ, kerana meninjau!

0 komeng:

Post a Comment

tinta sname