Friday, November 11, 2011

Haha DIET makcik-makcik

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Sebelum nak ke masjid, buat la post baru sekejap. Xde banyak apa nak cerita pun cuma pasal diet. Hihi.. kelakar tol dengar makcik-makcik kat opis yang sedang berdiet, (masuk pertandingan) huhu.

Makcik A: Aku x makan malam pun.
Makcik B: Tu la. Diet makin naik plak berat badan aku ni. Naik 1kg.
Makcik A: Aku naik 0.5kg ish...

Lebih kurang la dialognya... Aku cakap la kena la juga bersenam, kurang2 jog ke. Setengah jam pun jadi. Bila nama pun makcik dijawabnya ala turun tangga naik tangga tu apa. Ermm.. Betul la tu.tapi kalau dah melantak makan nasi lauk macam2 ape cerita. hihi. Makanan kalori sampai beribu makcik. Naik tangga turun tangga x sampai 100 kalori kot di bakor.
Sekali naik sekali turun je pun. Hahaha..

** Bukan nak kata aku bagus, aku pun x betul gak diet. Saja nak kongsi**
Makcik oh makcik :P kena gak faham konsep, xde la membebel kat opis ni. hihi. :)
Good Luck makcik-makcik opisku... Go..go..go.. makan-makan.. Hahaha
p/s: diorang semua sempoi baik hati, makanan macam bawa... makan lagi..hahahaha (aku kena kurang jugak 3-4kg)

Dah2 jom ke masjid... Moga amalan kita diberkati Allah, Insha Allah. :D

TQ, kerana meninjau!

0 komeng:

Post a Comment

tinta sname