Friday, November 11, 2011

Kena faham, situasi kita kadang2 semuanya x serupa

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Apa yang cuba En sname sampaikan di pagi yang mulia ini? :) senyum sikit, sedekah. Memuaskan hati. Kadang2 kita kena berfikir tentang memuaskan hati orang lain. Bukan mudah untuk memuaskan hati seseorang. Pernah satu ketika dahulu, aku di dalam situasi di mana perlu memuaskan hati banyak pihak,(actually sampai sekarang pun still sama gak) :P

Kenapa aku selalu kena mengalah? kenapa aku selalu kena faham? Kenapa aku selalu kena ikut. Bila difikir2 direnung2 betul kata Pn Sname. ;) Kenapa orang xleh nak faham, bila aku bercakap dikatanya memberi alasan. Marah? bak kata orang2 skang 'sound' ermm biasa dah tu. Hanya Allah yang mengetahui segalanya. Keutamaan sentiasa berubah2 kecuali kepada yang Maha Esa dan kedua ibubapa. Insha Allah. Faham2 je la kat situ. Mungkin tersirat sesuatu.

*Biar Ikhlas*
Fahami konsep berkawan dan berkeluarga. wow!
Maaf jika aku yg x faham. haha

TQ, kerana meninjau!

0 komeng:

Post a Comment

tinta sname