Tuesday, July 17, 2012

Pintu ke Aku



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pagi-pagi dah berjoging..huhu. Turun groundfloor lari naik P2 lak..adehhh.. ni semua gara-gara pintu yg x berfungsi.. nak kata kad expired aku nengok org lain pun xleh gak kua.huh! 

Disebabkan itu juga aku tertinggal bus daa... dah 2 kali dalam masa seminggu. ayoyo. Terpaksa la naik LRT + ERL. 

Oleh kerana tertinggal bas aku pun lambat lah ke opis. MERAH. Xpa la. anggap itu semua dugaan di pagi hari. :) yang penting selamat sampai. Sampai je kat opis hari ini, terus ke kafa beli nasi lemak ayam seketul. Alhamdulillah kenyang. Lambat hari ini kerana pintu, nak salahkan pintu pun x bole.klau bangun kul 5.30 td Insha Allah semuanya berjalan lancar. Klau pintu xleh buka ada masa lagi nak terkedek-kedek kan.hihi. Padan muka aku la!

* Aku rasa telinga aku belah kiri ni cam ada jerawat lak. Rasa x selesa lerr..



TQ, kerana meninjau!

0 komeng:

Post a Comment

tinta sname