Tuesday, July 17, 2012

Salam Perpisahan



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Alhamdulillah. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua warga BPPA terutama kepada Pengarah, Prof. Sharin di atas kepercayaan yang diberikan selama ini. Setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap yang bermula pasti berakhir. Saya percaya setiap insan itu mempunyai kekurangan dan kelebihan masing-masing.

Di kesempatan ini juga saya ingin memohon maaf jika ada yang terkurang atau terlebih sepanjang saya berada di BPPA. Banyak ilmu dan pengetahuan yg saya perolehi. Tidak kurang juga pengalaman yg saya dapat. Saya telah memberikan yang terbaik dan yang termampu. Walau bagaimanapun terasa sangat sayang utk meninggalkan rakan-rakan PSH dan kakak-kakak PT . ;) Apa-apa pun perjuangan tetap perlu diteruskan. Di harap rakan-rakan yg lain dapat meneruskan komitmen dan memberi yang terbaik utk BPPA. Mungkin sampai di sini sahaja khidmat saya diperlukan. Saya juga berharap BPPA akan mendapat pengganti saya yang lebih baik dan lebih komited. Insha Allah. 

Semoga semuanya maju jaya…… Seorang pemimpin yang baik tidak akan mengabaikan anak buahnya sebaliknya berusaha membantu mana yang terdaya.

“Apabila kamu menghukum di antara manusia, maka hendaknya kamu menghukum dengan adil.” (Surah An Nisa’ ayat 58) 

Saya terima dan redha dengan apa yang telah ditetapkan. ;) Sekali lagi saya menyusun sepuluh jari memohon maaf jika terkasar bahasa dalam gurauan ataupun percakapan serta perbuatan. Halalkan makan dan minum saya. Yang baik itu datangnya dari Allah, dan yg khilaf itu dari diri saya sendiri. 

Ular Menyusur Akar , Tak Akan Hilang Bisanya.. Saya doakan moga BPPA terus maju, maju dan maju jaya. Insha Allah kalau ada rezeki dan panjang umur, kita semua akan berjumpa lagi. ;) 

Islam itu Indah 
Allahu Akbar!!! 
Wallahualam…
Gambar Ihsan dari Nurul - Kawan dan Kakak BPPA

p/s: Itu pun ada plak yg terasa :) hmmm....

Surat ni bertarikh 5 Julai 2012

TQ, kerana meninjau!

1 comment:

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

tinta sname